اس ام اس

 

قایقی خواهم ساخت..خواهم انداخت به آب..خواهم رفت اونور آب..خواهم پناهنده شد

اس ام اس خنده دار

کاش یکی بود بغلم می کرد و می گفت نگران چیزی نباش، من هستم!
منم آروم در گوشش می گفتم:
گه نخور
اس ام اس خنده دار

 

دوس دارم یه روز انقد پولدار بشم که وقتی رانی میخورم؛
اون تیکه آخر آناناس که ته قوطی گیر میکنه, واسم مهم نباشه.!

اس ام اس خنده دار

یه دوست دختر امریکاییم نداریم تو هالووین بترسونمش اساسی خودشو خیس کنه نکبت اکبیری

اس ام اس خنده دار

وقتی ” سگ ” می شیم هیشکی دوستمون نداره !
ولی وقتی ” خر ” می شیم همه عاشقمون می شن !
چرا اینقدر بین حیوانات فرق میزارید؟

اس ام اس خنده دار

به چراغعلی میگن می دونی اینترنت اومده روستا ؟
میگه به جهنم بزار بیاد هممونو بخوره راحت شیم

اس ام اس خنده دار

نام جدید یارانه به عادت ماهانه تغییر یافت

 

اس ام اس خنده دار

یارو تو مترو داشت جوراب زنونه میفروخت،
بهم گفت: یه دونه بخر، گفتم: من مجردم، زن ندارم!
گفت: بخر بکش رو سرت برو دزدی!

 

اس ام اس خنده دار

یه دوست دختر هم نداریم که روز تولدش یادمون بره ،
بهش بر بخوره قهر بکنه بره ، دیگه هم بر نگرده از دستش راحت بشیم

 

اس ام اس خنده دار

در عجبم از دختران که از خدای به این بزرگی فقط یک شوهر میخواهند و از شوهر به این درماندگی همه ی دنیا را :) )

 

اس ام اس خنده دار

میگن ماهی قرمز گناه داره تو تنگ نندازین…فقط ماهی قرمز ادمه؟ ماهی سفید کنار سبزی پلو.. سگه؟؟؟

اس ام اس خنده دار

رفیق مثل یه میخ هست توی دیوار که اگر از دستشون بدیم جاشون همیشه روی دیوار میمونه
هی رفیق خودت که نیستی ولی سوارخت همش جلو چشممه

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت19:36---8 خرداد 1391
خیلی خوبه ادامه بدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:,ساعت 17:12 توسط amir| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com